Feladat leírása
Cricket számok (15-20) mindegyikén kell elérni minél magasabb pontértéket szektorhiba nélkül. Szektorhiba esetén nulláról kezded újra ha még nem sikerült átlépned a szintednek megfelelő pontértéket.
Szimpla: 1 pont
Dupla: 2 pont
Tripla: 3 pont
Miért érdemes ezt csinálni?
Mindenki tudja, hogy a legfontosabb nagy szektorok a 20,19 és 18 viszont akár egy '01 játékban is sokszor jön jól, ha a 17,16 és 15-ös szektorok esetén is nagy magabiztosság van a kezedben ezzel is segítve magadat egy nagy kerekítővel, hogy több nyilad maradjon duplára. Alacsonyabb átlagok esetén (50 és alatta) pedig érdemes rájönni, hogy nagyon szépek a triplák de a szektorbiztonsággal messzebb lehet elmenni, így akár az se rossz megközelítés ha szándékosan a nagy szektort célzod pl 20-as szektornál, mert úgy is lesz egy csomó leejtett nyilad ami pedig pont ennek köszönhetően fog a triplában kikötni ahelyett, hogy a szűkülő szektor miatt hibás szektor lenne belőle. Magasabb átlagnál pedig a 80-as a 100-től pont az különbözteti meg, hogy a tripla mellé szektorbiztos vagy nem pedig elkallódnak a szomszédos szektorba a nyilak.
Letöltéshez és nagyításhoz kattints a képre.
Szólj hozzá
Ezt a webhelyet a hCaptcha rendszer védi, és a hCaptcha adatvédelmi szabályzata, valamint szolgáltatási feltételei vonatkoznak rá.